Organizing
Intake gesprek
- We hebben eerst een kort gesprek over de telefoon
- We maken een afspraak en ik kom naar je toe
- We stemmen verwachtingen en wensen op elkaar af
- Ik bekijk met jou de ruimtes
- Je ontvangt een offerte via de mail
- Hierin geef ik aan hoeveel uur ik verwacht nodig hebben en leggen we het budget voor de aanschaf van accessoires vast.
Vervolg
- Op de dag dat we hebben afgesproken beginnen we met het doorlopen van je spullen
- Jij bepaalt wat er blijft en wat er weg mag. Ik coach jou hierbij met tips en inzichten
- Samen bepalen we wat we doen met de spullen die weg mogen. Hierbij kun je denken aan verkoop, kringloop, weggeven of wegbrengen naar de milieustraat.
- Hierna sorteren wij jouw spullen in categorieën
- Alle spullen krijgen per categorie een plek
- Hierbij kunnen we gebruikmaken van opbergmaterialen zoals manden, potten, labels.
Nazorg
- Je ontvangt van mij een evaluatieformulier
- Tot een maand na de laatste sessie kun je nog vragen stellen
Tarief organizing
Uur tarief € 60,- incl BTW.
Ik werk in blokken van 3 uur. Uit de praktijk blijkt dat je in deze tijd voldoende werk kan verzetten en dat langer te vermoeiend is.
Heb je een PGB budget? Dan is ook mogelijk de organizing vanuit het budget te financieren. Ik ben in het bezit van een AGB code.
- Intakegesprek is gratis
- Reiskosten zijn € 0.23 per km
- Annuleren afspraak tot 24 uur voor aanvang anders word er €60,- vergoeding in rekening gebracht.
- Werkgebied bij voorkeur Zeeland.
Vastgoed styling/
meubelverhuur
Intake gesprek
- We hebben eerst een kort gesprek over de telefoon
- We maken een afspraak en ik kom naar je toe
- We stemmen verwachtingen en wensen op elkaar af
- Ik bekijk met jou de ruimtes
- Je ontvangt een offerte via de mail
- Hierin geef ik aan hoeveel uur ik verwacht nodig te hebben voor de styling en leggen we het budget vast voor de aanschaf van accessoires
- Bij meubelverhuur geef ik aan de hand van de grootte van de woning aan wat de kosten zijn
Styling
- Ik maak de woning verkoopklaar
- Ik schuif met meubels en maak gebruik van bestaande en eventueel aangekochte accessoires
- Bij meubelverhuur lever ik de meubels en richt hiermee de woning in
- Ik stem af met de fotograaf zodat deze direct foto's kan maken nadat ik klaar ben
Nazorg
- Ik zorg dat je foto’s hebt zodat je bij een bezichtiging of open dag zelf de woning kan stylen. Zo zorgen we dat de woning er hetzelfde uitziet als op de foto’s op het internet.
- Eventuele aangekochte accessoires blijven achter bij de klant
Tarief Vastgoedstyling/
Meubelverhuur
Uurtarief € 60 incl. BTW
Met een minimum van € 260,- Excl. aan te schaffen accessoires.
Bij meubelverhuur ontvang je een offerte op basis van de grootte van de woning.
- Intakegesprek is gratis
- Annuleren afspraak tot 24 uur voor aanvang anders word er €60,- vergoeding in rekening gebracht.
- Reiskosten €0.23 per km.
- Werkgebied bij voorkeur Zeeland.
Verhuiscoach senioren
Intake gesprek
- We hebben eerst een kort gesprek over de telefoon
- We maken een afspraak en ik kom naar u toe
- We stemmen verwachtingen en wensen op elkaar af
- Ik bekijk met u de ruimtes
- U ontvangt een offerte via de mail
- Hierin geef ik aan voor welke onderdelen hulp u heeft gekozen en hoeveel uur ik hiervoor verwacht nodig te hebben
Verhuizing
- Samen sorteren de spullen die meegaan naar de nieuwe woning
- Wij bepalen samen wat er gebeurd met de spullen die niet meegaan
- Ik bereid de verhuizing voor en leg contact met de verhuizer
- Ik zorg dat uw nieuwe woning na de verhuizing ingericht is met uw eigen spullen en dat u er zo in kunt trekken
Nazorg
- Na de verhuizing ben ik nog een dag voor u beschikbaar voor zaken die nog geregeld moeten worden
Tarief Verhuiscoach senioren
Uurtarief € 60 incl. BTW
- Intakegesprek is gratis
- Annuleren afspraak tot 24 uur voor aanvang anders word er €60,- vergoeding in rekening gebracht.
- Reiskosten €0.23 per km.
- Werkgebied bij voorkeur Zeeland.